Opis przedmiotu
PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.
Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając interfejs diagnostyczny otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie wykonać pełną, profesjonalną diagnostykę auta, dzięki czemu:
OSZCZĘDZASZ CZAS, NERWY i PIENIĄDZE !!!
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
- odczyt/kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD oraz CAN
kliknij i sprawdź --> pełna lista usterek (łącznie 956 błędów) - włączanie i wyłączanie kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt kodów usterek oczekujących
(gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci) - odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta
- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)
- odczyt parametrów OnLine
- podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)
- kontrola zużycia paliwa
- test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- pomiar mocy silnika
- pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
- pełna obsługa automatycznych skrzyń biegów
Interfejs posiada wbudowany multiplekser (automatyczny wybór odpowiedniego protokołu), obsługuje następujące protokoły:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
EuroScan 2009+ (ELM 327) ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: Pentium 133 Mhz
- pamięć: 8 mb
- wolne miejsce na dysku: 5 mb
- port USB: 1
- system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista /
7 (32 i 64-bit) / 8 (32 i 64-bit) / 8.1 / PalmOS / Pocket PC / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
- Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
- Zabezpieczenie przepięciowe
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem
Dodatkowe informacje:
- Producent:
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu wybieramy dowolny program i włączamy zapłon. Interfejs sam wybierze odpowiedni protokół aby móc połączyć się z autem.
Interfejs współpracuje z szeroką gamą oprogramowania zarówno w wersjach darmowych jak i płatnych.
Darmowe oprogramowanie:
- Car Code
- Diagnose
- Easy OBD
- EEC Analyzer
- OBD Gauge (dla PalmOS & Pocket PC)
- OBD Scan
- OBD Tool
- RealScan
- ScanTool (również w wersji w całości po polsku)
- wOBD
Płatne oprogramowanie:
- Auto Enginuity
- Digimoto
- OBD 2 Spy
- PCM Scan (również w wersji w całości po polsku)
- ScanMaster (również w wersji PL)
- PRO Scan
- Vital Scan
... oraz wiele innych.
Jako jedyni opracowaliśmy specjalny program instalacyjny "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia" (teraz w nowej wersji 2.05 - Click&Easy™). Wystarczy włożyć płytę do napędu i po automatycznym uruchomieniu pojawi się nasz autorski program instalacyjny.

Rys. 1 - Asystent Instalacji - Menu główne.
Należy teraz wykonać odpowiednio krok 1, 2 i 3 (postępując zgodnie ze wskazówkami asystenta), aby bezproblemowo przebrnąć przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia (w razie problemów przy każdym kroku dostępna jest szybka pomoc będąca w zasięgu jednego kliknięcia).

Rys. 2 - Asystent Instalacji - Krok 1. (Instalacja sterowników).

Rys. 3 - Asystent Instalacji - Diagnostyka pojazdu.
TECHNOLOGIA Click&Easy™ - już nie musisz być Informatykiem-Mechanikiem z wyższym wykształceniem, aby poznać tajniki diagnostyki samochodowej. Teraz wystarczy znać tylko podstawy obsługi komputera, a nasz Asystent poprowadzi Cię "krok-po-kroku" przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia w systemie, a także pomoże przy pierwszej, własnej diagnostyce pojazdu.
OGŁASZAMY KONIEC ZE ŻMUDNYM STUDIOWANIEM INSTRUKCJI !!!
Przykład działania interfejsu w połączeniu z samochodem Smart ForTwo 600ccm Turbo 2001 na systemie WINDOWS 7 64-bit przy współpracy z bezpłatnym programem SCANTOOL w wersji 1.13 PL (program zawarty jest na dołączonej do zestawu płycie CD).

Rys. 4 - Program SCANTOOL v1.13pl - Menu główne.

Rys. 5 - Program SCANTOOL v1.13pl - Podgląd parametrów pracy silnika na biegu jałowym.

Rys. 6 - Program SCANTOOL v1.13pl - Podgląd parametrów pracy silnika podczas jazdy próbnej przy prędkości 20km/h.

Rys. 7 - Program SCANTOOL v1.13pl - Przykładowe błędy pracy silnika, które można w każdej chwili wykasować.
Jak widać jest 8 stron bloków pomiarowych co daje aż 72 punkty pomiarowe!!! Jeszcze nigdy nie miałeś tak dokładnej kontroli nad pracą silnika, a dzięki odczytaniu kodów usterek już nigdy nie dasz się naciągnąć na zbędne koszty naprawy u mechanika. Przyjeżdżasz do mechanika z konkretną usterką silnika i tylko takiej naprawy żądasz.
... jako jedyni na rynku oferujemy bezpłatną, fachową pomoc techniczną. Masz problem z instalacją sterownika, obsługą programu, lokalizacją złącza diagnostycznego? - wystarczy, że napiszesz do nas na adres mailowy pomoc@diagnostik.pl - nasz konsultant odpowie na każde zadane pytanie.
Tego produktu nie trzeba reklamować. Nadal się wahasz? Koszt podłączenia auta pod komputer u specjalisty to około 100zł (lub nawet 200zł, w autoryzowanym serwisie). Wystarczy, że zdiagnozujesz auto sobie i sąsiadowi, a interfejs już się zwróci.
...i nie zapominaj - jest Twój na zawsze!
WAŻNE - jest to jedyna dostępna na rynku przedpremierowa wersja układu v1.5. Poniżej zrzut ekranu potwierdzający wersję układu.

Rys. 8 - Program SCANMASTER - wykrycie wersji układu.
UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!

- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji zostały wykorzystane wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia stabilną i bezawaryjną pracę urządzenia.
- Certyfikaty CE, FC, RoHS - produkt spełnia surowe normy CE, FC oraz RoHS przez co jest w pełni bezpieczny dla użytkownika. Jednocześnie przestrzegamy przd licznymi chińskimi produktami nie spełniającymi tych norm.
- Testy jakościowe - każdy produkt jest szczegółowo testowany przed wysyłką. W ten sposób w 100% wyeliminowaliśmy możliwość pojawienia się wadliwego egzemplarza.
- 2 lata gwarancji - jako jedyny oficjalny dystrybutor na polskim rynku produktów marki Gerantz-Technik udzielamy pełną, pisemną gwarancję producenta na okres 24-ech miesięcy realizowaną na terenie kraju.
- Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - do Państwa dyspozycji pozostawiamy bezpłatną, fachową pomoc techniczną w przypadku pytań odnośnie codziennej eksploatacji naszych produktów, dostępną pod adresem mailowym pomoc@diagnostik.pl.
ZAUFAJ DOŚWIADCZONEJ FIRMIE - NA RYNKU JESTEŚMY JUŻ OD 2005 ROKU !!!
W 2012 roku uruchomiliśmy jako jedyni w branży innowacyjny system pomocy technicznej dostępny dla wszystkich naszych produktów.
Można w nim znaleźć m.in.: instrukcje obsługi, porady, zawartość płyt do pobrania, czy też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. System dostępny jest pod adresem:
(adres ten prosimy wkleić w okno przeglądarki)
...w celu zalogowania się wystarczy podać numer karty gwarancyjnej oraz kod produktu (oba te numery wyróżnione są na karcie gwarancyjnej).
W skład zestawu wchodzi:
Interfejs diagnostyczny EuroScan 2009+
(długość przewodu: 130cm)
- Płyta CD zawierająca:
- Programy diagnostyczne (darmowe oraz płatne w wersjach testowych)
- Program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia"
wersja 2.05 (Click&Easy™)
- Program testujący interfejs i jego prawidłową instalację
- Najnowsze sterowniki (drivery)
- Instrukcja obsługi (instalacja, konfiguracja, praca z urządzeniem)
- Pełna lista kodów usterek (938 opisanych błędów) - Poradnik kasowania inspekcji serwisowej w większości samochodów europejskich (54 strony)
- Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
- ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
ZESTAW W PEŁNEJ, POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ!
(osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
|
auta AMERYKAŃSKIE
(osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
|
auta JAPOŃSKIE i AZJATYCKIE
(osobowe, terenowe i dostawcze od 1996)
|
Nie jesteś pewien czy Twoje auto jest w standardzie OBDII / EOBD lub CAN?
Zadaj pytanie ---> sklep@diagnostik.pl
niniejszych zdjęć i opisu aukcji w całości lub części bez wiedzy i zgody autora jest zabronione (Dz. U. 94 Nr 24 poz.83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170).
Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe zamieszczone na niniejszej stronie należą do odpowiednich właścicieli.
Znaki lub nazwy towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. Produkt jest częścią zamienną.
Oprogramowanie na dołączonej płycie jest darmowym dodatkiem do zakupionych u nas interfejsów i nie stanowi części oferty. Programy są darmowe, objęte
licencją GNU/GPL i w związku z czym nie możemy przyjmować reklamacji związanych z jakością, ilością czy funkcjonalnością takiego oprogramowania.
Użycie niektórych funkcji oferowanego urządzenia lub dostępnego oprogramowania, z uwagi na zaawansowane możliwości, może wymagać dodatkowej
wiedzy technicznej na temat działania układów elektronicznych pojazdu. Zaleca się zapoznanie z nią przed użyciem zakupionego sprzętu.
Opinie i oceny (2)


