Tester systemu ABS: Renault (modele: 1988-1998)

Udostępnij:
Producent:
Diagnostik
Cena: 35.00
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:Do godziny 18:00 wysyłka tego samego dnia
Cena dostawy: 0
Odbiór osobisty:0
Paczka w RUCHu:0
Paczkomaty InPost:12.9
Poczta Polska - paczka pocztowa (Priorytet):14.9
Kurier:16.9
Poczta Polska (Pobranie):19.9
Kurier (Pobranie):21.9
Wysyłka za granicę:25
Waga:0.3 kg

Opis przedmiotu

Tester systemu ABS służy do diagnozowania układu ABS wraz z jego wszystkimi elektronicznymi podzespołami. Umożliwia on precyzyjne ustalenie położenia usterki lub sprawdzenie poprawności pracy systemu ABS. Tester podłącza się do gniazda diagnostycznego, które znajduje się w każdym samochodzie. Jest to samodzielne urządzenie, nie wymaga podłączenia do komputera lub laptopa.

Po podłączeniu i uruchomieniu tester wyzwala migawkowe kody błędów. Kody usterek pokazywane są poprzez miganie kontrolki "ABS" na desce rozdzielczej, które odczytujemy, a następnie sprawdzamy znaczenie kodu w tabeli błędów i usterek (znajduje się ona w załączonej do zestawu instrukcji obsługi). Dzięki temu w ciągu niespełna 5-ciu minut jesteś w stanie samemu ustalić nawet najbardziej ukrytą i uciążliwą usterkę, na zlokalizowanie której tradycyjnymi metodami potrzeba byłoby mnóstwa czasu i nakładu pracy.


PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.


Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając tester systemu ABS otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie samodzielnie odczytać błędy i usterki układu.

 

ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO WŁASNE I SWOICH BLISKICH !!!

 


Zasada działania

Korzystanie z testera systemu ABS jest niezwykle proste. Urządzenie podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, następie uruchamiamy tester i włączamy zapłon. Po tym kroku automatycznie zaczyna się emisja kodów usterek. Kody wyświetlane są poprzez miganie kontrolki "ABS" na desce rozdzielczej.

Dla przykładu kod usterki numer 24 (każdy numer kodu powtarzany jest trzykrotnie, aby wykluczyć ewentualne pomyłki podczas odczytu) to:

Rozmiar: 61480 bajtów 1)     dwa dłuższe mrugnięcia

2)     1 sekunda przerwy

3)     cztery krótkie mrugnięcia


Zapisujemy wszystkie wyemitowane numery kodów, a następnie sprawdzamy je w odpowiedniej tabeli błędów i usterek, która znajduje się w instrukcji obsługi.

UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!

 


Dodatkowe informacje

Tester systemu ABS jest w stanie wykryć wiele nawet najdrobniejszych usterek, takich jak np.:

  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Lewy/Przód
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Prawy/Przód
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Lewy/Tył
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Prawy/Tył
  • Elektrozawór koła - Lewy/Przód
  • Elektrozawór koła - Prawy/Przód
  • Elektrozawór koła - Lewy/Tył
  • Elektrozawór koła - Prawy/Tył
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Lewy/Przód
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Prawy/Przód
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Lewy/Tył
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Prawy/Tył
  • Komputer ABS`u (urządzenie sterujące)
  • Pompa systemu ABS
  • Przekaźnik pompy systemu ABS
  • Główny przekaźnik systemu ABS
  • Niskie napięcie zasilania
  • Oraz inne...

Cechy produktu:
  • Wymiary: dł. - 4cm, szer. - 3cm, wys. - 1,5cm
  • Długość przewodów: 50cm

 


Co zamawiasz

W skład zestawu wchodzi:
  • Tester systemu ABS (Renault)
  • Obszerna instrukcja obsługi zawierająca:
    - Opis systemu sterowania ABS`em
    - Lokalizację złącza diagnostycznego w poszczególnych modelach
    - Dokładny sposób podłączenia testera wraz z ilustracjami
    - Szczegółową instrukcję odczytywania kodów błędów ABS`u
    - Pełną listę kodów usterek wraz z ich wyjaśnionym znaczeniem
    - Sposoby kasowania błędów ABS`u z pamięci sterownika
  • Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
  • ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA

 


Lista obsługiwanych modeli Renault (roczniki 1988-1998)

Model Kod silnika Lata produkcji
Clio 1.1 C1E 700 1990-93
Clio 1.2 D7F A730
E5F 710/716
E7F 700/704
/706/750
1990-98
Clio 1.4 E6J 712/713
/718
E7J 601/710
/716/718
/719/754
/756/757
1990-98
Clio 1.7 F2N 770 1990-93
Clio 1.8 F3P 710/712
/714/755
1991-98
Clio 1.8 16v F7P 720/722 1991-97
Clio 1.8 AT F3P Q7 1997-98
Clio 1.8 RSi F3P 758/R7 1995-98
Clio 1.9D F8Q 672/676
/678/692
/696
F8Q 714/730
/732
1990-98
Clio 2.0 Williams F7R 700 1993-95
R19 1.1 E7F 730 1993-95
R19 1.2 C1G F730 1988-95
R19 1.4 C3J 710
E6J 700/701
E7J 700/706
/740/742
/745
1988-96
R19 1.4 AT C3J 710 1988-94
R19 1.7 F2N 720/722
/724/728
F3N 740/741
/742/743
/746
1988-96
R19 1.8 F3P 682/700
/704/706
/708/760
/765
1992-96
R19 1.8 16v F7P 700/704 1989-96
R19 1.8 AT F3P 705/707 1992-96
R19 1.9D F8Q 706/742
/744/764
/A706
1988-96
R19 1.9D Turbo F8Q 610/740
/768
1991-96
Safrane 2.0 J7R 732/733 1992-97
Safrane 2.0 12v J7R 734/735 1992-97
Safrane 2.0 16v N7Q 710/711 1996-97
Safrane 2.1D Turbo J8S 760 1991-97
Safrane 2.2 J7T 4766/Z766
/762
1996-97
Safrane 2.2 12v J7T 760/761 1992-96
Safrane 2.2D Turbo G8T 740 1996-97
Safrane 2.5 N7U 700/701 1996-97
Safrane 2.5D Turbo S8U 762/763 1991-97
Safrane 3.0 Z7X 722/723
/753
1992-97
Safrane 3.0 Bi-Turbo Z7X 726 1994-97

Nie ma Twojego modelu na liście ---> Zadaj pytanie

Produkty podobne:

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni