Tester systemu ABS: Peugeot (modele: 1987-1997)

Udostępnij:
Producent:
Diagnostik
Cena: 35.00
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:Do godziny 18:00 wysyłka tego samego dnia
Cena dostawy: 0
Odbiór osobisty:0
Paczka w RUCHu:0
Paczkomaty InPost:12.9
Poczta Polska - paczka pocztowa (Priorytet):14.9
Kurier:16.9
Poczta Polska (Pobranie):19.9
Kurier (Pobranie):21.9
Wysyłka za granicę:25
Waga:0.3 kg

Opis przedmiotu

Tester systemu ABS służy do diagnozowania układu ABS wraz z jego wszystkimi elektronicznymi podzespołami. Umożliwia on precyzyjne ustalenie położenia usterki lub sprawdzenie poprawności pracy systemu ABS. Tester podłącza się do gniazda diagnostycznego, które znajduje się w każdym samochodzie. Jest to samodzielne urządzenie, nie wymaga podłączenia do komputera lub laptopa.

Po podłączeniu i uruchomieniu tester wyzwala migawkowe kody błędów. Kody usterek pokazywane są poprzez miganie kontrolki "ABS" na desce rozdzielczej, które odczytujemy, a następnie sprawdzamy znaczenie kodu w tabeli błędów i usterek (znajduje się ona w załączonej do zestawu instrukcji obsługi). Dzięki temu w ciągu niespełna 5-ciu minut jesteś w stanie samemu ustalić nawet najbardziej ukrytą i uciążliwą usterkę, na zlokalizowanie której tradycyjnymi metodami potrzeba byłoby mnóstwa czasu i nakładu pracy.


PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.


Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając tester systemu ABS otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie samodzielnie odczytać błędy i usterki układu.

 

ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO WŁASNE I SWOICH BLISKICH !!!

 


Zasada działania

Korzystanie z testera systemu ABS jest niezwykle proste. Urządzenie podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, następie uruchamiamy tester i włączamy zapłon. Po tym kroku automatycznie zaczyna się emisja kodów usterek. Kody wyświetlane są poprzez miganie kontrolki "ABS" na desce rozdzielczej.

Dla przykładu kod usterki numer 24 (każdy numer kodu powtarzany jest trzykrotnie, aby wykluczyć ewentualne pomyłki podczas odczytu) to:

Rozmiar: 61480 bajtów 1)     dwa dłuższe mrugnięcia

2)     1 sekunda przerwy

3)     cztery krótkie mrugnięcia


Zapisujemy wszystkie wyemitowane numery kodów, a następnie sprawdzamy je w odpowiedniej tabeli błędów i usterek, która znajduje się w instrukcji obsługi.

UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!



Dodatkowe informacje

Tester systemu ABS jest w stanie wykryć wiele nawet najdrobniejszych usterek, takich jak np.:

  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Lewy/Przód
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Prawy/Przód
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Lewy/Tył
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Prawy/Tył
  • Elektrozawór koła - Lewy/Przód
  • Elektrozawór koła - Prawy/Przód
  • Elektrozawór koła - Lewy/Tył
  • Elektrozawór koła - Prawy/Tył
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Lewy/Przód
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Prawy/Przód
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Lewy/Tył
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Prawy/Tył
  • Komputer ABS`u (urządzenie sterujące)
  • Pompa systemu ABS
  • Przekaźnik pompy systemu ABS
  • Główny przekaźnik systemu ABS
  • Niskie napięcie zasilania
  • Oraz inne...

Cechy produktu:
  • Wymiary: dł. - 4cm, szer. - 3cm, wys. - 1,5cm
  • Długość przewodów: 50cm

 


Co zamawiasz

W skład zestawu wchodzi:
  • Tester systemu ABS (Peugeot)
  • Obszerna instrukcja obsługi zawierająca:
    - Opis systemu sterowania ABS`em
    - Lokalizację złącza diagnostycznego w poszczególnych modelach
    - Dokładny sposób podłączenia testera wraz z ilustracjami
    - Szczegółową instrukcję odczytywania kodów błędów ABS`u
    - Pełną listę kodów usterek wraz z ich wyjaśnionym znaczeniem
    - Sposoby kasowania błędów ABS`u z pamięci sterownika
  • Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
  • ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA

 

 


Lista obsługiwanych modeli Peugeot (roczniki 1987-1997)

Model Kod silnika Lata produkcji
205 1.1 1E1E
H1A/B
HDZ
1990-96
205 1.3 1G1E 1990-91
205 1.3 Rallye M2A 1990-93
205 1.4 K1A/D/G
K2B/D
KAY
KDY/Z
1990-96
205 1.6 A1F
B1A/E/F
BDY
1990-96
205 1.6 GTi B6D/E 1990-93
205 1.8D 161A 1990-96
205 1.8D Turbo A8B
A9A
1990-96
205 1.9 D6B
DFZ
DKZ
1990-94
205 1.9D D9A
DJZ
1990-94
309 1.1 H1A
HDZ
1990-93
309 1.4 K1D
K2B/D
KDY/Z
1990-93
309 1.6 B1A/D/E
B2A/B
B6D/E
BDY/Z
1990-93
309 1.8D A9A 1990-93
309 1.8D Turbo A9A 1990-93
309 1.9 D2A/H
D6B
DDZ
DKZ
1990-93
309 1.9D 162
D9A
DJZ
1990-93
309 1.9 16v D6C/L
DFW
1990-93
405 1.4 K1G
KCX
KIA
1987-94
405 1.6 B1E
B2A
BDY/Z
BFZ
1987-97
405 1.8 LFZ 1992-97
405 1.8D Turbo A8A
AJZ
1988-94
405 1.9 D2D/H
D6A/D
DDZ
DFZ
DKZ
1987-93
405 1.9D D9B
DJY/Z
1988-97
405 1.9 16v D6C/L
DFW
1987-93
405 1.9D Turbo D8A
DHY
1992-96
405 2.0 RFX 1992-97
405 2.0 16v RFT/Y 1993-95
405 2.0 Turbo RGZ 1993-95
605 2.0 R2A
R6A
RDZ
RFZ
1989-93
605 2.1D P9A 1989-93
605 2.1D Turbo P8A
PHZ
1989-93
605 3.0 S6A
SFZ
UFZ
1989-93
605 3.0 24v SKZ
UKZ
1989-93

Nie ma Twojego modelu na liście ---> Zadaj pytanie

Produkty podobne:

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni