Tester systemu ABS: Opel (modele: 1990-98)

Udostępnij:
Producent:
Diagnostik
Cena: 35.00
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:Do godziny 18:00 wysyłka tego samego dnia
Cena dostawy: 0
Odbiór osobisty:0
Paczka w RUCHu:0
Paczkomaty InPost:12.9
Poczta Polska - paczka pocztowa (Priorytet):14.9
Kurier:16.9
Poczta Polska (Pobranie):19.9
Kurier (Pobranie):21.9
Wysyłka za granicę:25
Waga:0.3 kg

Opis przedmiotu

Tester systemu ABS służy do diagnozowania układu ABS wraz z jego wszystkimi elektronicznymi podzespołami. Umożliwia on precyzyjne ustalenie położenia usterki lub sprawdzenie poprawności pracy systemu ABS. Tester podłącza się do gniazda diagnostycznego, które znajduje się w każdym samochodzie. Jest to samodzielne urządzenie, nie wymaga podłączenia do komputera lub laptopa.

Po podłączeniu i uruchomieniu tester wyzwala migawkowe kody błędów. Kody usterek pokazywane są poprzez miganie kontrolki "ABS" na desce rozdzielczej, które odczytujemy, a następnie sprawdzamy znaczenie kodu w tabeli błędów i usterek (znajduje się ona w załączonej do zestawu instrukcji obsługi). Dzięki temu w ciągu niespełna 5-ciu minut jesteś w stanie samemu ustalić nawet najbardziej ukrytą i uciążliwą usterkę, na zlokalizowanie której tradycyjnymi metodami potrzeba byłoby mnóstwa czasu i nakładu pracy.


PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.


Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając tester systemu ABS otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie samodzielnie odczytać błędy i usterki układu.

 

ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO WŁASNE I SWOICH BLISKICH !!!

 


Zasada działania

Korzystanie z testera systemu ABS jest niezwykle proste. Urządzenie podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, następie uruchamiamy tester i włączamy zapłon. Po tym kroku automatycznie zaczyna się emisja kodów usterek. Kody wyświetlane są poprzez miganie kontrolki "ABS" na desce rozdzielczej.

Dla przykładu kod usterki numer 24 (każdy numer kodu powtarzany jest trzykrotnie, aby wykluczyć ewentualne pomyłki podczas odczytu) to:

Rozmiar: 61480 bajtów 1)     dwa dłuższe mrugnięcia

2)     1 sekunda przerwy

3)     cztery krótkie mrugnięcia


Zapisujemy wszystkie wyemitowane numery kodów, a następnie sprawdzamy je w odpowiedniej tabeli błędów i usterek, która znajduje się w instrukcji obsługi.

UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!

 


Dodatkowe informacje

Tester systemu ABS jest w stanie wykryć wiele nawet najdrobniejszych usterek, takich jak np.:

  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Lewy/Przód
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Prawy/Przód
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Lewy/Tył
  • Czujnik ABS (prędkości koła) - Prawy/Tył
  • Elektrozawór koła - Lewy/Przód
  • Elektrozawór koła - Prawy/Przód
  • Elektrozawór koła - Lewy/Tył
  • Elektrozawór koła - Prawy/Tył
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Lewy/Przód
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Prawy/Przód
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Lewy/Tył
  • Uszkodzona zębata obręcz koła - Prawy/Tył
  • Komputer ABS`u (urządzenie sterujące)
  • Pompa systemu ABS
  • Przekaźnik pompy systemu ABS
  • Główny przekaźnik systemu ABS
  • Niskie napięcie zasilania
  • Oraz inne...

Cechy produktu:
  • Wymiary: dł. - 4cm, szer. - 3cm, wys. - 1,5cm
  • Długość przewodów: 50cm

 


Co zamawiasz

W skład zestawu wchodzi:
  • Tester systemu ABS (Opel)
  • Obszerna instrukcja obsługi zawierająca:
    - Opis systemu sterowania ABS`em
    - Lokalizację złącza diagnostycznego w poszczególnych modelach
    - Dokładny sposób podłączenia testera wraz z ilustracjami
    - Szczegółową instrukcję odczytywania kodów błędów ABS`u
    - Pełną listę kodów usterek wraz z ich wyjaśnionym znaczeniem
    - Sposoby kasowania błędów ABS`u z pamięci sterownika
  • Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
  • ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA

 


Lista obsługiwanych modeli Opel (roczniki 1990-98)

Model Kod silnika Lata produkcji
Astra-F 1.4 14NV
C14NZ/SE
X14NZ
1991-98
Astra-F 1.6 C16NZ/SE
X16SZ
1991-97
Astra-F 1.6 16v X16XEL 1994-95
Astra-F 1.7D 17D/R 1991-96
Astra-F 1.7D Turbo 17DT
X17DT/L
1991-98
Astra-F 1.8 C18NZ 1991-93
Astra-F 1.8 16v C18XE/L
X18XE
1993-98
Astra-F 2.0 C20NE 1991-97
Astra-F 2.0 16v C20XE
X20XEV
1991-98
Calibra 2.0 C20NE 1990-97
Calibra 2.0 16v C20XE/V 1990-98
Calibra 2.0 16v 4x4 C20XE 1992-93
Calibra 2.0 4x4 C20NE 1992-97
Calibra 2.0 Turbo C20LET 1992-97
Calibra 2.5 C25XE
X25XE
1993-98
Corsa-B/Combo 1.2 C12NZ
X12SZ
1993-95
Corsa-B/Combo 1.4 C14NZ/SE
X14XE
1993-95
Corsa-B/Combo 1.5D 15D 1993-95
Corsa-B/Combo 1.5D Turbo 15DT 1993-95
Corsa-B/Combo 1.6 C16XE
X16XE
1993-95
Corsa-B/Combo 1.7D 17D 1993-95
Kadett 1.2 12SC 1990-91
Kadett 1.4 14NV
C14NZ
E14ELV
1990-91
Kadett 1.5D 15DTR 1990-91
Kadett 1.6 16SV
C16LZ
C16NZ
E16NZ
1990-91
Kadett 1.8 18NE
C18NE
C18NT
1990-91
Kadett 2.0 20NE
20SEH/R
C20NE
1990-91
Kadett 2.0 16v 20XE/J
C20XE
1990-91
Vectra-A 1.6 C16NZ
X16SZ
1992-95
Vectra-A 1.7D 17DR 1993-95
Vectra-A 1.7D Turbo 17DT
X17DT
1992-95
Vectra-A 1.8 C18NZ 1992-95
Vectra-A 2.0 20NE
20SEH
C20NE
1992-95
Vectra-A 2.0 16v 20XEJ
C20XE
1992-95

Nie ma Twojego modelu na liście ---> Zadaj pytanie

Produkty podobne:

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni