Tester diagnostyczny: Volvo (modele: 1984-1999)

Udostępnij:
Producent:
Diagnostik
Cena: 48.00
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:Do godziny 18:00 wysyłka tego samego dnia
Cena dostawy: 4
Odbiór osobisty:0
Poczta Polska - list ekonomiczny:4
Poczta Polska - list polecony (ekonomiczny):6
Poczta Polska - paczka pocztowa (Priorytet):9.9
Paczkomaty InPost:9.9
Kurier DPD:17.9
Poczta Polska (Pobranie):19.9
Kurier DPD (Pobranie):22.9
Wysyłka za granicę:25
Waga:0.4 kg

Opis przedmiotu

Tester diagnostyczny systemu sterowania silnikiem służy do diagnozowania pracy silnika oraz wszystkich jego elektronicznych elementów. Umożliwia on precyzyjne ustalenie położenia usterki lub sprawdzenie poprawności pracy silnika. Tester podłącza się do gniazda diagnostycznego, które znajduje się w każdym samochodzie. Jest to samodzielne urządzenie, nie wymaga podłączenia do komputera lub laptopa.

Po podłączeniu i uruchomieniu tester wyzwala migawkowe kody błędów. Kody usterek pokazywane są poprzez miganie czerwonej kontrolki testera, które odczytujemy, a następnie sprawdzamy znaczenie kodu w tabeli błędów i usterek (znajduje się ona w załączonej do zestawu instrukcji obsługi). Dzięki temu w ciągu niespełna 5-ciu minut jesteś w stanie samemu ustalić nawet najbardziej ukrytą i uciążliwą usterkę, na zlokalizowanie której tradycyjnymi metodami potrzeba byłoby mnóstwa czasu i nakładu pracy.


PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.



Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając tester diagnostyczny otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie samodzielnie odczytać błędy i usterki silnika, dzięki czemu:

 

OSZCZĘDZASZ CZAS, NERWY i PIENIĄDZE !!!

 


Zasada działania

Korzystanie z testera diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, następie uruchamiamy tester i włączamy zapłon. Po tym kroku automatycznie zaczyna się emisja kodów usterek. Kody usterek są wyświetlane poprzez miganie czerwonej kontrolki testera diagnostycznego.

Dla przykładu kod usterki numer 24 (każdy numer kodu powtarzany jest trzykrotnie, aby wykluczyć ewentualne pomyłki podczas odczytu) to:

image
1)     dwa dłuższe mrugnięcia

2)     1 sekunda przerwy

3)     cztery krótkie mrugnięcia


Zapisujemy wszystkie wyemitowane numery kodów, a następnie sprawdzamy je w odpowiedniej tabeli błędów i usterek, która znajduje się w instrukcji obsługi.

UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!

 


Dodatkowe informacje

Tester diagnostyczny jest w stanie wykryć wiele nawet najdrobniejszych usterek, takich jak np.:

  • Akumulator - zbyt wysokie/niskie napięcie
  • Cewka zapłonowa
  • Czujnik Halla
  • Czujnik spalania stukowego
  • Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
  • Czujnik temperatury powietrza
  • Czujnik prędkości obrotowej silnika
  • Czujnik położenia przepustnicy
  • Moduł sterujący (komputer)
  • Pompa paliwa
  • Regulator wolnych obrotów
  • Sonda lambda
  • Zły skład mieszanki (zbyt uboga/bogata)
  • Układ recyrkulacji spalin
  • Niewłaściwa praca danego wtryskiwacza (1-6)
  • Oraz wiele innych...

Cechy produktu:
  • Wymiary: dł. - 4cm, szer. - 3cm, wys. - 1,5cm
  • Długość przewodów: 50cm

 


Co zamawiasz

W skład zestawu wchodzi:
  • Tester diagnostyczny (Volvo)
  • Obszerna instrukcja obsługi zawierająca:
    - Opis systemu sterowania silnikiem
    - Lokalizację złącza diagnostycznego w poszczególnych modelach
    - Dokładny sposób podłączenia testera wraz z ilustracjami
    - Szczegółową instrukcję odczytywania kodów błędów
    - Pełną listę kodów usterek wraz z ich wyjaśnionym znaczeniem
    - Sposoby kasowania błędów z pamięci sterownika
  • Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
  • ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA

 


Lista obsługiwanych modeli Volvo (roczniki 1984-1999)

Model Kod silnika Lata produkcji
240 2.0 B200F 1989-93
240 2.3 B230F/FD/FX 1984-98
440 1.6 B16F 1990-97
440 1.7 B18EP/FP 1990-96
440 1.7 Turbo B18FTM 1990-96
440 1.8 B18U-103 1991-97
440 2.0 B20F 1992-97
460 1.6 B16F 1990-97
460 1.7 B18EP/FP 1990-96
460 1.7 Turbo B18FTM 1990-96
460 1.8 B18U-103 1991-97
460 2.0 B20F 1992-97
480 1.7 B18EP/FP 1990-96
480 1.7 Turbo B18FTM 1990-96
480 2.0 B20F 1992-97
740 2.0 B200F/G 1990-92
740 2.0 16v B204E 1989-91
740 2.0 Turbo B200FT 1990-92
740 2.3 B230F/FB 1989-92
740 2.3 16v B234F 1989-91
740 2.3 Turbo B230FT 1985-91
760 2.3 Turbo B230FT 1985-91
850 2.0 B5202S 1995-97
850 2.0 20v B5204S 1991-98
850 2.0 Turbo B5204T/T2
B5234T2/4/5
1994-97
850 2.3 Turbo B5234T 1993-98
850 2.5 B5252S 1993-98
850 2.5 20v B5254S 1991-98
940 2.0 B200F 1990-95
940 2.0 Turbo B200FT 1991-98
940 2.3 B230F/FB/FD 1990-95
940 2.3 16v B234F 1990-95
940 2.3 Turbo B230FK/FT 1990-98
960 2.0 16v Turbo B204FT 1990-94
960 2.3 Turbo B230FT 1990-98
960 3.0 B6304F 1990-95
S70 2.0 B5202FS 1997-99
S70 2.0 Turbo B5204T 1997-98
S70 2.3 B5234FS 1997-98
S70 2.3 Turbo B5234T 1997-98
S70 2.5 B5252FS 1997-99
V70 2.0 B5202FS 1997-99
V70 2.0 Turbo B5204T 1997-98
V70 2.3 Turbo B5234T 1997-98
V70 2.5 B5252FS 1997-99

Nie ma Twojego modelu na liście ---> Zadaj pytanie

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Produkty podobne:

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni