Tester diagnostyczny: Peugeot (modele: 1987-2002)

Udostępnij:
Producent:
Diagnostik
Cena: 48.00
Ilość (szt.):
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:Do godziny 18:00 wysyłka tego samego dnia
Cena dostawy: 4
Odbiór osobisty:0
Poczta Polska - list ekonomiczny:4
Poczta Polska - list polecony (ekonomiczny):6
Poczta Polska - paczka pocztowa (Priorytet):9.9
Paczkomaty InPost:9.9
Kurier DPD:17.9
Poczta Polska (Pobranie):19.9
Kurier DPD (Pobranie):22.9
Wysyłka za granicę:25
Waga:0.4 kg

Opis przedmiotu

Tester diagnostyczny systemu sterowania silnikiem służy do diagnozowania pracy silnika oraz wszystkich jego elektronicznych elementów. Umożliwia on precyzyjne ustalenie położenia usterki lub sprawdzenie poprawności pracy silnika. Tester podłącza się do gniazda diagnostycznego, które znajduje się w każdym samochodzie. Jest to samodzielne urządzenie, nie wymaga podłączenia do komputera lub laptopa.

Po podłączeniu i uruchomieniu tester wyzwala migawkowe kody błędów. Kody usterek pokazywane są poprzez miganie czerwonej kontrolki testera, które odczytujemy, a następnie sprawdzamy znaczenie kodu w tabeli błędów i usterek (znajduje się ona w załączonej do zestawu instrukcji obsługi). Dzięki temu w ciągu niespełna 5-ciu minut jesteś w stanie samemu ustalić nawet najbardziej ukrytą i uciążliwą usterkę, na zlokalizowanie której tradycyjnymi metodami potrzeba byłoby mnóstwa czasu i nakładu pracy.


PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.



Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając tester diagnostyczny otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie samodzielnie odczytać błędy i usterki silnika, dzięki czemu:

 

OSZCZĘDZASZ CZAS, NERWY i PIENIĄDZE !!!

 


Zasada działania

Korzystanie z testera diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, następie uruchamiamy tester i włączamy zapłon. Po tym kroku automatycznie zaczyna się emisja kodów usterek. Kody usterek są wyświetlane poprzez miganie czerwonej kontrolki testera diagnostycznego.

Dla przykładu kod usterki numer 24 (każdy numer kodu powtarzany jest trzykrotnie, aby wykluczyć ewentualne pomyłki podczas odczytu) to:

image
1)     dwa dłuższe mrugnięcia

2)     1 sekunda przerwy

3)     cztery krótkie mrugnięcia


Zapisujemy wszystkie wyemitowane numery kodów, a następnie sprawdzamy je w odpowiedniej tabeli błędów i usterek, która znajduje się w instrukcji obsługi.

UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!

 


Dodatkowe informacje

Tester diagnostyczny jest w stanie wykryć wiele nawet najdrobniejszych usterek, takich jak np.:

  • Akumulator - zbyt wysokie/niskie napięcie
  • Cewka zapłonowa
  • Czujnik Halla
  • Czujnik spalania stukowego
  • Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
  • Czujnik temperatury powietrza
  • Czujnik prędkości obrotowej silnika
  • Czujnik położenia przepustnicy
  • Moduł sterujący (komputer)
  • Pompa paliwa
  • Regulator wolnych obrotów
  • Sonda lambda
  • Zły skład mieszanki (zbyt uboga/bogata)
  • Układ recyrkulacji spalin
  • Niewłaściwa praca danego wtryskiwacza (1-6)
  • Oraz wiele innych...

Cechy produktu:
  • Wymiary: dł. - 4cm, szer. - 3cm, wys. - 1,5cm
  • Długość przewodów: 50cm

 


Co zamawiasz

W skład zestawu wchodzi:
  • Tester diagnostyczny (Peugeot)
  • Obszerna instrukcja obsługi zawierająca:
    - Opis systemu sterowania silnikiem
    - Lokalizację złącza diagnostycznego w poszczególnych modelach
    - Dokładny sposób podłączenia testera wraz z ilustracjami
    - Szczegółową instrukcję odczytywania kodów błędów
    - Pełną listę kodów usterek wraz z ich wyjaśnionym znaczeniem
    - Sposoby kasowania błędów z pamięci sterownika
  • Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
  • ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA

 


Lista obsługiwanych modeli Peugeot (roczniki 1987-2002)

Model Kod silnika Lata produkcji
106 1.0 CDY/CDZ 1993-96
106 1.1 HDZ 1991-97
106 1.3 Rallye MFZ 1994-97
106 1.4 K6B/KFZ
KDX/KDY
1991-96
106 1.6 NFY/NFW 1994-96
205 1.1 HDZ 1989-96
205 1.4 KDY/KDZ 1990-96
205 1.6 BDY 1990-96
205 1.9 DKZ 1990-94
306 1.1 HDZ 1993-01
306 1.4 KDZ/KDX 1993-02
306 1.6 NFZ 1993-97
306 1.8 LFZ 1993-97
306 2.0 RFX 1993-97
306 2.0 16v RFT/RFY 1993-97
309 1.1 HDZ 1990-92
309 1.4 KDZ/KDY 1989-93
309 1.6 BDY/BDZ 1990-93
309 1.9 DKZ 1988-93
309 1.9 16v D6L/DFW 1990-93
405 1.4 KDX 1992-94
405 1.6 BDY/BDZ 1989-97
405 1.8 LFZ 1992-97
405 1.9 D6D/DKZ 1989-93
405 1.9 16v D6C/D6L/DFW 1987-93
405 2.0 RFX 1992-97
405 2.0 16v RFT/RFY 1993-95
405 2.0 Turbo RGZ 1993-95
406 1.8 16v LFY 1995-97
406 2.0 RFV 1995-98
406 2.0 Turbo RGX 1997-00
406 3.0 XFZ 1997-98
605 2.0 R6A/RFZ/RDZ 1989-98
605 2.0 16v RFV 1995-00
605 2.0 Turbo RGX/RGY 1992-00
605 3.0 S6A/SFZ/UFZ 1989-98
605 3.0 24v SKZ/UKZ 1989-98
806 1.8 LFW 1997-01
806 1.9D Turbo DHX 1995-00
806 2.0 RFU 1994-01
806 2.0 16v RFV 1998-01
806 2.0 Turbo RGX 1994-01
Boxer 2.0 (2.7/3.1/3.5t) RFW 1994-02

Nie ma Twojego modelu na liście ---> Zadaj pytanie

Opinie i oceny (0)

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Produkty podobne:

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni