Opis przedmiotu
Interfejs diagnostyczny służy do diagnozowania wszystkich elektronicznych systemów wyposażenia oraz nadzorowanie pracy silnika w samochodach marki Opel. Interfejs zastępuje urządzenie serwisowe Opel TECH2 stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych, czyniąc z komputera PC profesjonalne narzędzie diagnostyczne.
PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją szybko samemu usunąć (często bywa, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy na ustalenie przyczyny usterki.
Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde badanie! Nabywając interfejs diagnostyczny otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie wykonać pełną, profesjonalną diagnostykę auta, dzięki czemu:
OSZCZĘDZASZ CZAS, NERWY i PIENIĄDZE !!!
- ABS 415 / 430 / 2E / 2SE (+TC) / 5 / 5 (+TC) / 5.3 / 5.4 (+TC) / 6
- Airbag / AC4 / S / SAB6
- Alarm
- Centralny zamek
- Dodatkowe ogrzewanie
- Elektroniczne podnośniki szyb
- Elektroniczne sterowanie lusterek
- Elektroniczny szyberdach
- ESP
- GPS System
- Immobiliser
- Immobiliser II
- Klimatyzacja elektroniczna
- Komputer pokładowy
- Komputer pokładowy MID
- Kontrola trakcji (TC)
- Licznik
- Moduł kontroli wzniosu
- Moduł chłodzenia silnika
- Opuszczany dach
- PAS (Parkpilot)
- Podgrzewanie / Pamięć foteli
- Radio 420 / 435 / 520 / 620 / 635 / 635J / 2020 / 2620
- Radio CAR 300 / 400 / 500 / 600 / 800 / 2004
- Radio CART 700 / 2007
- Radio CCR 2006
- Radio CCRT 2008
- Radio CDR 2005
- Radio NCDR 1100 / 1500 / 2011 / 2013 / 2015
- Skrzynia biegów (AT)
- Silnik
- System poziomowania reflektorów
- Tempomat
- Wspomaganie elektroniczne
- Wyświetlacz trójfunkcyjny TID
- Wyświetlacz CART / CCRT
- Wyświetlacz graficzno-kolorowy
- Wyświetlacz GID / CID
- Zawieszenie pneumatyczne
- Zmieniarka CD
Interfejs Opel TECH2+ ma minimalne wymagania sprzętowe:
- procesor: Pentium 133 Mhz
- pamięć: 8 mb
- wolne miejsce na dysku: 5 mb
- port USB: 1
- system operacyjny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista /
7 (32 i 64-bit) / 8 (32 i 64-bit) / 8.1 / PalmOS / Pocket PC / Linux
BEZPIECZEŃSTWO - interfejs posiada szereg zabezpieczeń chroniących elektronikę oraz stabilizujących połączenie:
- Galwaniczna separacja układów - chroni elektronikę oraz eliminuje zakłócenia
- Zabezpieczenie przepięciowe
- Zabezpieczenie przeciążeniowe
- Zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem

Rys. 1 - Asystent Instalacji - Menu główne.
Należy teraz wykonać odpowiednio krok 1, 2 i 3 (postępując zgodnie ze wskazówkami asystenta), aby bezproblemowo przebrnąć przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia (w razie problemów przy każdym kroku dostępna jest szybka pomoc będąca w zasięgu jednego kliknięcia).

Rys. 2 - Asystent Instalacji - Krok 1. (Instalacja sterowników).

Rys. 3 - Asystent Instalacji - Diagnostyka pojazdu.
TECHNOLOGIA Click&Easy™ - już nie musisz być Informatykiem-Mechanikiem z wyższym wykształceniem, aby poznać tajniki diagnostyki samochodowej. Teraz wystarczy znać tylko podstawy obsługi komputera, a nasz Asystent poprowadzi Cię "krok-po-kroku" przez proces instalacji i konfiguracji urządzenia w systemie, a także pomoże przy pierwszej, własnej diagnostyce pojazdu.
OGŁASZAMY KONIEC ZE ŻMUDNYM STUDIOWANIEM INSTRUKCJI !!!
Najpopularniejszym programem współpracującym z interfejsem jest Opel TECH2 (Rys.4). Dodatkowo interfejs współpracuje także z programami:
- AB-COM
- GM Tool oraz podobnymi
(nie działa z programem OP-COM)

Rys. 4 - program Opel TECH2 - menu główne.
Wybierając opcję "Diagnostyka" pojawi się okno z wyborem rocznika auta, który chcemy diagnozować, następnie zostaniemy poproszeni o wybranie modelu oraz sterownika z którym chcemy się połączyć. Rysunki (Rys. 3, 4, 5 i 6) przedstawiają przykładowy wybór sterownika Air-Bag dla modelu:
- 2000/Astra-G/Nadwozie/Air-Bag.

Rys. 5 - program Opel TECH2 - wybór rocznika.

Rys. 6 - program Opel TECH2 - wybór modelu.

Rys. 7 - program Opel TECH2 - wybór kategorii sterownika.

Rys. 8 - program Opel TECH2 - wybór sterownika.
Gdy już wybierzemy interesujący nas sterownik zostaniemy poproszeni o przełączenie pinu linii danych do odpowiedniego styku (w przykładzie - nr. 12). W tym przypadku niezbędne będzie zastosowanie dodatkowego przewodu dołączonego do zestawu (tzw. ręczny Multiplexer).

Rys. 9 - program Opel TECH2 - przełączenie na odpowiedni styk w złączu.
Po przełączeniu na odpowiedni styk w złączu diagnostycznym i kliknięciu "Dalej" program automatycznie nawiąże połączenie z wybranym sterownikiem i odczyta ewentualne kody usterek (rys. 8).

Rys. 10 - program Opel TECH2 - połączenie ze sterownikiem silnika wraz z dostępną dodatkową opcją "Bloki pomiarowe".
W ten prosty sposób można sprawdzić każdy samochód marki Opel wyprodukowanego w latach 1996-2004. Wystarczy wsiąść do auta, włączyć program i zrobić próbną jazdę obserwując aktualne parametry pracy.
... jako jedyni na rynku oferujemy bezpłatną, fachową pomoc techniczną. Masz problem z instalacją sterownika, obsługą programu, lokalizacją złącza diagnostycznego? - wystarczy, że napiszesz do nas na adres mailowy pomoc@diagnostik.pl - nasz konsultant odpowie na każde zadane pytanie.
Tego produktu nie trzeba reklamować. Nadal się wahasz? Koszt podłączenia auta pod komputer u specjalisty to około 100zł (lub nawet 200zł, w autoryzowanym serwisie). Wystarczy, że zdiagnozujesz auto sobie i sąsiadowi, a interfejs już się zwróci.
...i nie zapominaj - jest Twój na zawsze!
UWAGA - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!

- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji interfejsów diagnostycznych wykorzystywane są wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia im odporną na zakłócenia wysoką skuteczność działania.
- Elektroniczne testy - każdy interfejs diagnostyczny jest szczegółowo testowany przy pomocy specjalnego programu. W ten sposób w 100% wyeliminowaliśmy możliwość pojawienia się wadliwego egzemplarza.
- Karta gwarancyjna na okres 24-ech miesięcy - jako jedyny oficjalny dystrybutor na polskim rynku produktów niemieckiej marki udzielamy pełną, pisemną gwarancję producenta na okres 24-ech miesięcy od daty zakupu.
- Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - do Państwa dyspozycji pozostawiamy bezpłatną, fachową pomoc techniczną w przypadku pytań odnośnie codziennej eksploatacji naszych produktów, dostępną pod adresem mailowym pomoc@diagnostik.pl.
ZAUFAJ DOŚWIADCZONEJ FIRMIE - MY ZNAMY SIĘ NA SAMOCHODACH !!!
Interfejs diagnostyczny OPEL Tech2+, marki:
(długość przewodu 130cm)- Adapter (ręczny multiplekser)
- Płyta CD zawierająca:
- Program diagnostyczny PL
- Program "Asystent Instalacji i Konfiguracji Urządzenia"
wersja 2.05 (Click&Easy™)
- Program testujący interfejs i jego prawidłową instalację
- Najnowsze sterowniki (drivery)
- Instrukcja obsługi urządzenia (instalacja, praca urządzenia, opis systemu sterowania silnikiem, lokalizacja złącza diagnostycznego w poszczególnych modelach, sposoby podłączania interfejsu, opis programu)
- Pełna lista kodów usterek (938 opisanych błędów) - Poradnik kasowania inspekcji serwisowej w większości samochodów europejskich (54 strony)
- Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy
- ... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
ZESTAW W PEŁNEJ, POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ!
|
Nie ma Twojego modelu na liście ---> Zadaj pytanie